Nadpis článku je poněkud zavádějící, protože na jedné straně představuje PR články jako něco úchvatného a na straně druhé zase tvrdí, abyste s nimi neztráceli čas. Uvedeme tedy na pravou míru to, co myslíme. PR články jsou neskutečně mocný nástroj při tvoření obsahu a přilákávání nové návštěvnosti na vaše webové stránky. Zároveň máte více než dost velkou šanci na to, že přilákáte přesně ty návštěvníky, které potřebujete, protože všechny PR články jsou vždy dobře optimalizovány tak, aby upoutaly oko přesně toho, kdo se na ně podívat má a kdo shledá vaši webovou stránku užitečnou. Existuje celá řada důvodů, proč byste měli investovat peníze do těchto obsahových artiklů, už jen proto, že vám pomohou získat výhodu nad konkurencí, která by si musela tvořit obsah sama.
Zároveň je ale nutné, abyste s těmito články neztráceli čas. Měli byste tedy investovat ideálně do nějaké firmy, které za vás obsah zpracuje, a vy si pak jen rozhodnete, jestli to schválíte nebo ne, nebo svěříte moc nad obsahem vaší webové stránky firmě celkově a budete jen zběžně kontrolovat. Samozřejmě, čím kvalitnější obsah, tím bude cena vyšší. Proto nedejte na nejrůznější nabídky, které vám slibují zázraky s tou nejnižší možnou cenou, protože nic takového pravděpodobně asi nebude. Pokud chcete solidní kvalitu, budete se muset obrátit na kvalitní dodavatele služeb.
Zároveň je nutné zmínit to, že pokud popustíte otěže nad obsahem, budete se moci zase soustředit na jiné věci, které vyžadují vaši pozornost a budete tak moci pracovat na tom, na čem jste vždycky chtěli pracovat, aniž byste se museli bát o to, co bude s obsahem. Můžete tak vylepšovat vaše produkty či poskytovat ještě lepší služby. Anebo si prostě jen oddechnout po dlouhém dni práce. Mohli byste se tak konečně stát tím podnikatelem, který dělá to, co ho baví, a to, co ho nebaví, byste nechali profesionálům.